Obchodní podmínky
obchodní společnosti Kolomotion, s.r.o., se sídlem Bajovec 2761, 688 01 Uherský Brod, Česká republika, IČ: 21002215, vedené u Krajského soudu v Brně, oddíl C, složka 137080
(dále jen „prodávající“)
1) Cena
Ceny na webu www.azub.cz jsou aktuální a jsou uvedeny včetně platného DPH. Kupující se zavazuje uhradit prodávajícímu kupní cenu v požadované výši.
2) Objednávka
Způsoby objednání zboží:
-
přes e-shop na www.azub.cz (nejjednodušší cesta včetně integrovaného automatického informování o průběhu objednávky)
-
e-mailem na azub@azub.cz
-
telefonicky na 777 298 229 nebo 572 639 799
E-mailová nebo telefonické objednávka musí obsahovat tyto náležitosti:
-
dodací a fakturační adresu
-
kontaktní telefon a e-mail
-
u firemních zákazníků IČ a DIČ
-
kód, přípdaně název (upřesnění – barva, velikost…)
-
cenu
-
počet kusů
-
požadovaný způsob dodání
3) Dodací podmínky pro doručení v ČR
a) kurýrní službou s platbou na účet
- pro koncové zákazníky – poštovné a balné při objednávce nad 3 500 Kč ZDARMA. Poštovné při objednávce do 3 500 Kč dle konkrétné domluvy se zákazníkem. Na základě příchozí objednávky Vám zašleme elektronickou cestou fakturu, na základě které uhradíte částku za zboží na uvedený účet. Po připsání peněz na náš účet Vám bude zboží neprodleně odesláno. V případě, že zboží nebude skladem, budeme Vás informovat.
b) kurýrní službou na dobírku
pro koncové zákazníky – poštovné a balné při objednávce nad 3 500 Kč ZDARMA. Poštovné při objednávce do 3 500 Kč dle konkrétné domluvy se zákazníkem. Pokud bude objednávka zadána do 10:00 a zboží máme skladem, bývá ve většině případů doručeno během následujícího dne (neplatí pro předvánoční období a období vysoké sezony, kdy se doručení zboží může protáhnout na 2-3 dny).
c) osobní odběr
Je možný po předchozí domluvě ve skladě a showroomu v Uherském Brodě, Bajovec 2761. Kontaktujte nás předem na telefonu 777 298 229 nebo na e-mailem na azub@azub.cz .
Pokud bychom neměli zboží skladem a dodací lhůta by se mohla protáhnout, pokusíme se Vás včas informovat prostřednictvím e-mailu nebo telefonicky.
Faktura, návod, případně záruční list, jsou zasílány společně se zbožím.
d) posílání lehokol
Dle individuální dohody. Dáváme přednost osobnímu odběru.
4) Dodací podmínky pro doručení na Slovensko
a) kurýrní službou na dobírku
pro koncové zákazníky – poštovné a balné při objednávce nad 200 EUR ZDARMA. Poštovné při objednávce do 200 EUR dle konkrétné domluvy se zákazníkem. Pokud bude objednávka zadána do 10:00 a zboží máme skladem, bývá ve většině případů doručeno během následujícího dne do Bratislavy a do 48h. mimo Bratislavu (neplatí pro předvánoční období a období vysoké sezony, kdy se doručení zboží může protáhnout na 2-3 dny)
b) kurýrní službou s platbou na účet
pro koncové zákazníky – poštovné a balné při objednávce nad 200 EUR ZDARMA. Poštovné při objednávce do 200 EUR dle konkrétné domluvy se zákazníkem Na základě příchozí objednávky Vám zašleme elektronickou cestou fakturu, na základě které uhradíte částku za zboží na uvedený účet (vedený na Slovensku u Slovenské Sporitelny). Po připsání peněz na náš účet Vám bude zboží neprodleně odesláno. V případě, že zboží nebude skladem, budeme Vás informovat.
c) osobní odběr
je možný po předchozí domluvě v sídle firmy v Uherském Brodě, Bajovec 2761. Kontaktujte nás předem na telefonu 777 298 229 nebo na e-mailem na azub@azub.cz
Uherský Brod je vzdálen jen cca 30 km od Trenčína.
Pokud bychom neměli zboží skladem a dodací lhůta by se mohla protáhnout, pokusíme se Vás včas informovat prostřednictvím e-mailu nebo telefonicky.
Faktura, návod, případně záruční list, jsou zasílány společně se zbožím.
d) posílání lehokol
Dle individuální dohody. Dáváme přednost osobnímu odběru.
5) Dodací podmínky pro doručení do ostatních zemí
Zajišťujeme dodání zboží do většiny států světa, cena dle aktuální objednávky a destinace pro doručení.
6) Platební podmínky
-
Bankovním převodem na základě proforma faktury na náš účet u České spořitelny.
-
V hotovosti (dobírkou) při převzetí balíku. Platba se předává přímo řidiči kurýrní služby oproti doručence.
-
V hotovosti při osobním převzetí zboží v Uherském Brodě
7) Změny produktů
Vyhrazujeme si právo na změny produktů, které jsou způsobeny technickým vývojem a pokrokem. Jednotlivé součásti produktů mohou být nahrazeny podobnými, se stejnou jakostí a užitnou hodnotou.
8) Odstoupení od nákupu (vrácení zboží)
V případě, že chcete vrátit zboží ve lhůtě 14 dní, přejděte na formulář vrácení zboží »»»
9) Reklamace
V případě, že chcete reklamovat zboží, přejděte na reklamační řád a formulář reklamace »»»
10) Jaká máte práva při vzniku spotřebitelského sporu?
Jste-li spotřebitel a vznikne-li mezi námi spor ze smlouvy, který se nám nepodaří vyřešit přímo, máte právo obrátit se s tímto sporem na Českou obchodní inspekci (adresa: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2; webové rozhraní: www.coi.cz, www.adr.coi.cz; elektronický kontakt: adr@coi.cz; telefon: +420 296 366 360) nebo na Sdružení českých spotřebitelů, z. ú. (adresa: Tř. Karla IV. 430, 500 02 Hradec Králové, webové rozhraní: www.konzument.cz, elektronický kontakt: spotrebitel@regio.cz, telefon: +420 495 215 266) za účelem mimosoudního řešení spotřebitelského sporu. Toto právo můžete uplatnit nejpozději do 1 roku ode dne, kdy jste u nás poprvé uplatnili právo, které je předmětem tohoto spotřebitelského sporu.
Pro podání stížnosti týkající se zboží nebo služeb, které jste u nás zakoupili, a pro vyhledání subjektu alternativního řešení sporů můžete rovněž využít on-line platformu, která je zřízena Evropskou komisí na adrese: https://ec.europa.eu/consumers/odr/.