Schlumpf je netradiční, ale ve světě používaný systém řazení ve středovém složení, resp. v samotném talíři. Přináší nejen špičkovou švýcarskou kvalitu a bezúdržbovost, ale také nižší opotřebení všech komponentů a především větší rozsah převodů.
řazení je snadné, jednoduché a lehké. Stačí patou zatlačit na čudlík“ v ose šlapání a je přeřazeno. Na výběr máte ze tří systémů. Mountain Drive přináší lehčí převody v poměru 2,5:1. Na výbeř jsou nejen různé velikosti talířů od 27 do 56 zubů, ale i různé délky klik od 89 až do 175 mm.
Délku klik a počet zubů specifikujte v poznámce během objednávky. Taktéž uveďte materiál rámu a typ vašeho kola.
Výrobce | SCHLUMPF |
Převodový poměr | 1:1 a 2,5:1 |
Děkuji za info, <br/>tu frézu jsem viděl na videu, máte ji k zapůjčení? <br/>Jde se pak vrátit k původnímu systému řazení? <br/>Ď. <br/>PL <br/>
Dobrý den, <br/>ano frézu můžeme zapůjčit. <br/>Původní složení je možné opět našroubovat. Jen se může stát, že vyfrézovaný okraj se při dotažení zdeformuje a pokud by jste chtěl opět namontovat Schlumpf, musel by jste znovu frézovat. <br/>Přeji hezký den. <br/>Za AZUB team, Petr Hebeda
Dobry den <br/>Je potreba system razeni nejak aretovat? Na nekteych fotkach je cosi jako torpedo. Dik. <br/>PL
Dobrý den, <br/>při montáži je potřeba speciální fréza , kterou se upraví trubka středového uložení do správného tvaru a do ní se pak zakousne Schlumpf. <br/>Přeji hezký den. <br/>Za AZUB team, Petr Hebeda
Podle videa krásná věcička.. Chybí mi údaj o hmotnosti např.kompletu s 44 (48) zuby kliky 175cm a jesli převodníky jsou po opotřebení záměnné s běžnými s pětiprvkovým uchycením. <br/>Děkuji.
Dobrý den, <br/>Hmotnost se pohybuje kolem 950 gramů. Záleží na počtu zubů, provedení, délce klik apod. Přesnou hmotnost pro vaši specifikaci bohužel nevím. Zaměnitelnost u Mountain Drivu je. Sám jej používám s 60 zubovým převodníkem Viavelo na svém lehokole. Pokud budete mít jakýkoliv dotaz, neváhejte se na nás obrátit. <br/>Za AZUB tým Honza Galla
Dobrý den.Potřebuji poradit s údržbou SCHLUMPFu,výměnou,či doplněním mazacího tuku.Tento mám na handbiku.Díky a zdrávi zůstávejte.
Schlumpf doporučuje natlačit několik kapek oleje každých cca 4500 km. Když dáte moc, ztuhne to a poteče olej ven. On to totiž není úplně olej, ale něco na pomezí oleje a vazelíny.