Se sedačkou Clubhouse přeměníte GSD na minivan. S pohodlným sedákem a opěrkou na záda vytvoříte komfortní sezení pro dvě dítka, a když sedák vyměníte za euro přepravku vel. 600 mm x 400 mm, hned budete mít k dispozici bytelný box na nákupy. Prodlužovací lišta na dětské sedačky umožňuje instalaci až dvou sedaček pro mladší děti, máte tak možnost nastavit různé konfigurace sezení pro batolata až pro děti do 10 let. Zážitků bude každopádně mnohem víc než v autosedačce.
Clubhouse je součástí série příslušenství pro spolujezdce. Pro bezpečnou přepravu spolujezdců jsou pro Clubhouse k dispozici i další doplňky.
Součást ochranného systému Clubhouse Fort.
Poznámka k rozměrům a hmotnosti: S plochou tyčí má Clubhouse rozměry 684 × 551 × 230 mm a hmotnost 2,73 kg, s rozšiřující tyčí pro dětskou sedačku 795 × 551 × 230 mm a hmotnost 2,80 kg.
Barva | černá |
Hmotnost | 2795 g |
Materiál | Aluminium |
Rozměry | 795 × 551 × 230 mm |
Výrobce | TERN |
Kategorie | Převoz pasažérů, Zadní nosiče |
Kompatibilita | GSD, Orox, Quick Haul Long |
V minulém vydání jsme představili nákladní elektrokolo Tern Quick Haul a spolu s ním i zadní brašny a nosičovou ohrádku, která je drží. Okrajově jsme zmínili i další prvky, s nimiž je nosič kola kompatibilní, a je toho opravdu celá řada. Tern si totiž zakládá na svém přepravním „ekosystému“ a škála kompatibilních doplňků je jednak široká, ale také schopna vykrýt modely napříč spektrem. Tedy jedny brašny nebo nosič pasují na dlouhé nákladní GSD, malé HSD i námi posledně testovaný Quick Haul a některé zvládnou i malé NBD.
![]() Tern GSD, kolo místo autaAč to zní trochu podivně, v našich končinách není elektrokolo jako nákladní a dopravní prostředek tolik zaběhnuté, v západních zemích je to poměrně běžné. Zatímco my vnímáme elektrokolo stále spíše jako sportovní nástroj, západní Evropa jej v daleko větší míře využívá ve městech k přepravě namísto aut. Nákladní elektrokolo ale vypadá jinak než jeho sportovní biková či cestovní verze, vše by totiž mělo být podřízeno jeho účelu, což je přesně případ testovaného Tern GSD S00, tedy semi-skládacího nákladního elektrokola. |
![]() Tern GSD – druhé auto do rodinyKolo, které jsme pro vás otestovali, lze jen těžko srovnávat s čímkoliv, co jsme kdy měli možnost vyzkoušet. Tento dopravní prostředek navíc nemíří žádným z moderních směrů. Nemá kola 27,5″ s plusovými pneumatikami, nemá ani líbivé designové kudrlinky. Ba co víc – dokonce má kola o průměru jen 20″ a jeho rám působí poněkud průmyslovým, skoro až příhradovým dojmem. |